قفسه پلاستیکی ابزار - پلاستون ایران

۴ بازديد
قبل از خرید قفسه پلاستیکی ابزار نکاتی هستند که دانستن آن ها به شما کمک می کند تا خرید مطمئن تری داشته باشید و پول خود را برای محصولی ایده آل خرج کنید. اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که بدانید دقیقا چه انتظاری از قفسه ابزار پلاستیکی دارید. همانطور که گفته شد، قفسه های ابزار در شکل و ابعاد متفاوتی تولید می شوند و طبیعتا هر کدام از آن ها کارایی های خاص خود را دارند.
به عنوان مثال اگر می خواهید ابزار و لوازم شما دور از دسترس دیگران باشند می توانید از پالت ابزار قفل دار یا حتی کشویی استفاده کنید تا ابزار شما در معرض دید نباشند؛ اما از طرف دیگر اگر می خواهید در کمترین زمان ممکن به لوازم انبار شده خود دسترسی پیدا کنید باید دیگر انواع قفسه پلاستیکی ابزار را خریداری کنید که دسترسی به ابزار درون آن ها راحت تر است.

قفسه پلاستیکی ابزار

حتی می توانید رنگ های مختلف قفسه های پلاستیکی را به محصولات مختلف اختصاص دهید و با این روش خیلی سریع تر ابزار خود را پیدا کنید. قفسه ابزار پلاستیکی انواع مختلفی دارد که باعث می شود برای هر کاربردی مناسب باشند و به راحتی مشتری خود را در صنعت های مختلف پیدا کنند. از قفسه ابزار کشویی گرفته تا قفسه پلاستیکی ابزار پایه دار و قفسه ابزار قفل دار هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند که در ادامه این مطلب با آن ها آشنا می شویم.

  1. بهره وری فضا را بهبود می بخشد

جعبه های نگهداری پلاستیکی در انتخاب های گسترده ای در اندازه ها و سبک های مختلف موجود است، از جمله سطل های قابل جمع شدن با قطعات بهم پیوسته، یافتن ابزار ها و وسیله ها با پالت ابزار مناسب آسان می شود.

اگر انبار شما دارای واحد قفسه بندی زیادی است، برای دسترسی آسان به محتویات انبار شده، سطل های کشویی را در نظر بگیرید تا فضای قفسه بندی برای ذخیره وسایل بزرگتر آماده شود.

  1. مدیریت وسایل را بهبود می بخشد

اگر وسایل کوچکتر مانند میخ و پیچ را در انبار نگه دارید، سطل ها و پالت های ابزار پلاستیکی می توانند سازماندهی، یافتن و شناسایی اقلام را آسان تر کنند که این امر می تواند باعث جلوگیری از مشکلات موجود در انبار شود.

سطل های ذخیره سازی همچنین می توانند برچسب گذاری شوند تا کارمندان بتوانند دقیقاً همان چیزی را که به دنبال آن هستند بیابند.

  1. از یکپارچگی و نظم محصول

اگر می خواهید یکپارچگی محصولات ذخیره شده در انبار خود را حفظ کنید، پالت ابزار پلاستیکی درب دار می تواند از وارد شدن گرد و غبار و بقایای دیگر به داخل جعبه های جلوگیری کرده و به محتوای آن آسیب برساند.

  1. دوام و ماندگاری بالای ابزار ها

بر خلاف جعبه های مقوایی و واحدهای چوبی، جعبه ها و سطل های ذخیره سازی پلاستیکی نگهداری طولانی مدت را ارائه می دهند که به راحتی تحت تأثیر عناصر خارجی قرار نمی گیرند.

پالت ابزار پلاستیکی از مواد بادوام، سبک و با چگالی بالا ساخته شده که ضد آب و در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم هستند.

  1. تمیز کردن آسان
قفسه پلاستیکی ابزار

سطل های پلاستیکی ذخیره سازی به لطف دیواره های داخلی صاف، تمیز کردن آنها بسیار آسان است.

در صورت کثیف شدن خیلی راحت می توانید آن ها را پاک کنید.

جعبه های پلاستیکی دارای مزایای زیادی نسبت به سایر پالت های فولادی و آلومینیومی هستند.

وزن جعبه های پلاستیکی از وزن کمتری نسبت به جعبه های فلزی برخوردار است.

آنها زنگ نمی زنند، فرو رفتگی پیدا نمی کنند، تراشه، پوست نمی گیرند و شکسته نمی شوند.

هر چیزی که می تواند از فولاد یا آلومینیوم ساخته شود می تواند با پلاستیک نیز ساخته شود.

پالت ابزار با کیفیت بالا برای کامیون ها، کارگاه ها و انبار ها بسیار مناسب هستند.

قیمت این نوع پالت ها بسیار متنوع است و بسته به اندازه و کیفیت پالت متغیر می باشد

منبع: پلاستون ایران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.